Jalostajan ja Vallilan yhteistyössä toteuttama värikäs toteutus on monikerroksellisuudessaan innostava. Visuaalinen ilme lainaa pop-taiteen pioneeri Andy Warholilta, joka aikoinaan teki vastaavanlaisia printtejä Campbell’s-tölkeistä. Mainosta näytetään myös ainoastaan torstaisin, joka on kansallisesti tunnettu hernekeittopäivä.
Yksinkertainen on kaunista. Kampituspäivien toteutuksessa värit sekä viesti ovat keskiössä. Kampanjavälineen ominaisuudet on huomioitu loistavasti: mainos herättää huomion ja viesti on selkeästi luettavissa!
Vepsäläisen ja Finavian yhteistoteutus on ajankohtainen sekä oivaltava. Mainokseen on tuotu elementtejä molempien mainostavien tahojen maailmoista ja sidottu ne yhteen puhuttelevalla tavalla.
Uuden agenttielokuvan mainoksessa elementit ovat loistavasti tasapainossa. Visuaalinen ilme on selkeä ja viesti välittyy myös nopealla vilkaisulla. Toteutus on myös poikkeuksellisen näyttävä pimeällä!