Siirry suoraan sisältöön

Kohderyhmät


JCDecaux’n kohderyhmätuotteet – FMCG, Drivers, Decision Makers ja Youth 15-24 – tarjoavat brändillesi mahdollisuuden tavoittaa tarkasti määritellyt kohderyhmät oikeissa paikoissa ja tilanteissa. Näillä tuotteilla makmoit kampanjasi vaikuttavuuden ja tehokkuuden.

Fazerin abribus-julistemainos Citymarketin läheisyydessä.

FMCG

JCDecaux'n tarkasti kohdennetut ja tehokkaat mainosratkaisut tavoittavat kuluttajat päivittäistavaramyymälöiden läheisyydessä ja matkalla niihin. Ne tarjoavat päivittäistavarabrändeille ideaalisen näkyvyyden juuri oikeassa kontekstissa, lähellä ostopäätöksiä. 
Abribus-julistepinta Helsingin Sörnäisten rantatiellä bussipysäkillä.

Drivers

JCDecaux'n ulkomainospinnat ovat kiinteä osa kaupunkikuvaa ja niillä tavoitat tehokkaasti myös liikkuvan kohderyhmän, autoilijat kaupunkien vilkkailla kaduilla ja teiden varsilla. Koe laajan peiton ja toiston voima!

Digitaalinen ulkomainos Espoon Keilaniemen metroasemalla.

Decision makers

Ulkomainonta tavoittaa tehokkaasti myös B2B-päättäjät! JCDecaux'n tarkasti kohdennetuilla ulkomainonnan ratkaisuilla brändisi näkyy vahvasti työpaikkakeskittymien ja liikematkustuksen solmukohdissa.

Prisman digitaalinen ulkomainos Jyväskylässä.

Youth 15-24

Ulkomainonta on vahvasti nuorten arjessa! JCDecaux’n mainospinnat tavoittavat nuoret tehokkaasti heidän päivittäisillä reiteillään kaupunkien vilkkaimmilla alueilla. Visuaalisesti vaikuttavat ja oikein sijoitetut mainokset herättävät varmasti huomion.