
Myynnin ja asiakasmäärien kasvu

Brändäys, mielikuvien luominen ja tuotelanseeraukset. Ne ovat ulkomainonnan vahvuuksia. Mutta älä unohda, että ulkomainonta kirittää myös myyntiä. Taktinen ulkomainonta muistuttaa tuotteesta ja sen eduista ostospaikkojen tuntumassa ja kauppakeskuksissa.
Kohdentamalla ulkomainonnan oikein ja käyttämällä digimainonnan vahvuuksia ulkona, brändisi puhuttelee asiakkaita juuri niillä hetkillä, kun he ovat otollisessa ympäristössä.
Jos sinulla on kulutus- tai päivittäistavarabrändi, olet varmasti harkinnut ulkomainontaa. Syy on selvä: yhä useampi meistä suomalaisista asuu kaupungeissa ja samalla kodin ulkopuolella vietetty aika kasvaa.
Ulkomainonta toimii taktisena mediana siellä missä ihmiset liikkuvat ja kokoontuvat. Se aktivoi ja ohjaa asiakkaita myymälöiden läheisyydessä kaduilla ja kauppakeskuksissa. Uudelle tuotteelle rakennat ulkona nopeasti brändiä ja ohjaat asiakkaat vaikka verkkoon.
Suunnittele ja toteuta ulkomainoskampanja
asiantuntijamme
avustuksella.
Ota yhteyttä
0207 758 360
sales@jcdecaux.fi
Voit myös jättää yhteydenottopyynnön lomakkeella »
Tutustu toteutettuihin kampanjoihin

Ensimmäinen ulkomainoskampanja polkaisi Lazer-pyöräilykypärien myyntiin vauhtia

Ulkomainonta toi kävijöitä verkkokaupalle – Rags pukee oululaiset

HaeTUIn loma -kampanja siivitti TUIn kesälomamyynnin ennätykseen

Olympiapäivä lanseerattiin kesällä ulkomainonnalla – Veti stadionin täyteen

Kalevala Koru lanseerasi uuden palvelukonseptin digitaalisella ulkomainonnalla
Lue lisää aiheesta

JCDecaux'n Retail-mediaympäristö: tehokas vaikuttaminen ostopolulla

JCDecaux'n Retail-mediaratkaisut - varmista brändisi näkyvyys kuluttajan ostopolulla

Miten mainonta vaikuttaa käyttötavaraostoksiin? Otimme selvää ostopolusta

Selvitimme ruokaostosten ostopolun – missä mainonta huomataan?

Jääkiekon MM-kisat Tampereella - näy siellä missä kisakansa liikkuu ja juhlii
