Siirry suoraan sisältöön

Tutkimukset

Pyrkimyksemme on ymmärtää kuluttajia ja sitä kautta auttaa asiakkaitamme paremmin. Samalla haluamme myös lisätä tietoisuuttamme omista tuotteistamme, jotta voimme kehittää mainosratkaisumme asiakkaillemme yhä paremmin sopiviksi.

Kohderyhmä- ja Toimipistedata digiplannerissa

Digiplannerissa pystyt kohdentamaan diginäkyvyyttäsi ja valitsemaan digisijainteja perustuen kohderyhmä- tai toimipistedataan.

Digihubien Kohderyhmä-hakukriteerit perustuvat tutkimusyritys Nepan toteuttamaan Passer-By -tutkimukseen. 
- Tutkimus on toteutettu online-kyselynä Pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella 
- Pääkaupunkiseutu n=2024, Turku=927, Tampere=1015 
- Tutkimuksessa selvitettiin digihubeissa liikkuvien kuluttajien demografioita, kiinnostuksen kohteita, harrastuksia, ostopäätöksen tekoa sekä suhtautumista uusiin teknologioihin. 
- Digihubeja voi JCDecaux’n digiplannerissa hakea myös kohderyhmien korostumien mukaan. Kohderyhmien korostumat on tunnistettu tutkimusyrityksen suositteleman korostuman >3,0 % mukaisesti. 

Passer-By Surveys

Keräämme jatkuvasti uutta dataa JCDecaux’n digihubien alueella liikkuvista ihmisistä. Passer-By Survey mahdollistaa täysin uudenkaltaisen ulkomainonnan kohdistamisen. 

Passer-By -datan pohjalta on luotu hubiprofiili kaikille digitaalisille välineillemme, jonka avulla tavoitat juuri oikeat kohderyhmät. 

Voit tutustua eri hubien profiileihin suunnittelutyökalussamme, tai katsoa laajemmat vaikutusalueiden profiilit digitaalisten välineiden tuotekorteilta. 

 

Passer-By -datan on kerännyt tutkimusyritys NEPA

Tutustu ulkomainonnan tutkimuksiin