Kohderyhmä- ja Toimipistedata digiplannerissa
Digiplannerissa pystyt kohdentamaan diginäkyvyyttäsi ja valitsemaan digisijainteja perustuen kohderyhmä- tai toimipistedataan.
Digihubien Kohderyhmä-hakukriteerit perustuvat tutkimusyritys Nepan toteuttamaan Passer-By -tutkimukseen.
- Tutkimus on toteutettu online-kyselynä Pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella
- Pääkaupunkiseutu n=2024, Turku=927, Tampere=1015
- Tutkimuksessa selvitettiin digihubeissa liikkuvien kuluttajien demografioita, kiinnostuksen kohteita, harrastuksia, ostopäätöksen tekoa sekä suhtautumista uusiin teknologioihin.
- Digihubeja voi JCDecaux’n digiplannerissa hakea myös kohderyhmien korostumien mukaan. Kohderyhmien korostumat on tunnistettu tutkimusyrityksen suositteleman korostuman >3,0 % mukaisesti.
Passer-By Surveys
Keräämme jatkuvasti uutta dataa JCDecaux’n digihubien alueella liikkuvista ihmisistä. Passer-By Survey mahdollistaa täysin uudenkaltaisen ulkomainonnan kohdistamisen.
Passer-By -datan pohjalta on luotu hubiprofiili kaikille digitaalisille välineillemme, jonka avulla tavoitat juuri oikeat kohderyhmät.
Voit tutustua eri hubien profiileihin suunnittelutyökalussamme, tai katsoa laajemmat vaikutusalueiden profiilit digitaalisten välineiden tuotekorteilta.