Siirry suoraan sisältöön

Mainonnan tavoittavuus ja vaikuttavuus puhuttavat, kun mainostajat etsivät yhä kustannustehokkaampia ratkaisuja brändin rakentamiseen ja taktiseen vaikuttamiseen. Vastauksena tähän JCDecaux on uudistanut suosittua Abribus-tarjoamaansa. Data- ja asiakaslähtöisyys ovat viitoittaneet tuotekehityksen suuntaa, ja uusi Abribus tavoittaa yleisön entistä tehokkaammin sekä valtakunnallisesti että paikallisesti.

 

JCDecaux’n uudistunut Abribus-tarjoama ei ainoastaan kasvata peittoa, vaan tarjoaa myös entistä tarkemmat kohdennusmahdollisuudet. Mitä uutta uudistus tuo:

  • Kasvaneet pintamäärät: Laajempi näkyvyys kaupungeissa
  • Tehostettu peitto: Näkyvyyden optimointi sekä valtakunnallisesti että paikallisesti
  • Tarkemmat kohdennukset Retail-pakettien kautta: Jakelutiekohtaiset ratkaisut
  • Uusia kustannustehokkaampia ja vaikuttavampia tuotteita: Tampereen uudet tuotteet tavoittavat kuluttajat laajasti ja nopeasti.

Midi-laajuisten tuotepakettien pintamäärät ovat lisääntyneet. Kaikissa Midi-paketeissa peitto on kasvanut paketista riippuen +2-3 % ja toisto +2.

Metropolitan-paketit pääkaupunkiseudulla ovat myös kasvaneet, tarjoten aiempaa kustannustehokkaampaa ja kilpailukykyisempää näkyvyyttä. Tarjolla on kolme eri laajuista kokonaisuutta erilaisiin budjetteihin ja tarpeisiin.

Myös Tampereella JCDecauxin tuotetarjooma laajenee. Tampereen raitiovaunuverkosto kasvaa jatkuvasti vahvistaen JCDecauxin läsnäoloa yhä uusilla alueilla. Tampereen Mini-paketeilla mainontaa voi kohdentaa tarpeen mukaan itään tai länteen, DT-paketilla puolestaan tavoitetaan vilkkaan keskusta-alueen yleisöt tehokkaasti.

Abribuksen Retail-paketit uudistuvat valtakunnallisesti tarjoten entistä vaikuttavampia kokonaisuuksia, jotka perustuvat nyt selkeämpiin myymäläketjukohtaisiin sarjoihin. Samalla tuotteiden myymäläpeitto valtakunnallisesti paranee. Paketteja voi ostaa yksittäin tai yhdistellä useampia erilaisiksi kokonaisuuksiksi kampanjan tavoitteiden mukaan. Shopper-tuotteiden pinnat sijaitsevat jatkossakin myymälöiden sisäänkäyntien välittömässä läheisyydessä ja muut kohdennustuotteet myymälöiden vaikutusalueella.

abri_shopper_estrella_vk49_1

Miksi JCDecaux’n Abribus?

Abribus on poikkeuksellinen mediaratkaisu tavoittavuuden ja huomioarvon näkökulmasta. 100% share of voice takaa sen, että mainos on päällä 24/7. Verkosto on tasainen ja toistava. 75% suomalaista asuu Abribus-verkoston vaikutusalueella. Abribuksen viikkotavoittavuus vaikutusalueella on 76 % (+12-vuotiaat, Cafas 2024). Mainospinnat sijaitsevat 57 paikkakunnalla Helsingistä Rovaniemelle, ja Abreja on yhteensä 8600. Mainostajien suosimassa 25-54v kohderyhmässä Abribus Finland Maxin valtakunnallinen viikkopeitto on 56 %.

Tutustu uudistuneisiin tuotteisiin: https://www.jcdecaux.fi/klassiset-tuotteet

Lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä