JCDecaux tarjoaa brändeille mahdollisuuden tavoittaa kuluttajat koko ostopolun varrella, aina kotiovelta kauppaan saakka. Ostovoimaisten kuluttajien tavoittaminen oikealla hetkellä kasvattaa tutkitusti mainonnan vaikuttavuutta ja konversiota.
Vaikuttaminen monivaiheisessa ostopäätöksessä
Kuluttajan ostopäätökseen vaikuttaminen on monivaiheista ja mainonnan huomaamiseen vaaditaan yhä enemmän panosta. Mainostajan tunnistamiseen ja mainonnan huomaamiseen on käytettävissä usein vain sekunteja. JCDecaux’n Retail-tuotteilla varmistat huomaamiseen vaadittavan riittävän toiston ja peiton kotiovelta kauppaan asti. Voit varmistaa, että brändisi näkyy kuluttajille juuri oikealla hetkellä, ja mikä tärkeintä: riittävän usein. Brändin muistaminen kasvaa tutkitusti 26 % toistomäärän noustessa kahdesta kolmeen (JCDecaux OneWorld, Syyskuu 2023).
Myymälään ja verkkoon
Ulkomainonta aktivoi kuluttajia myös online-kanaviin. Tutkimukset osoittavat, että kaksi kolmasosaa ulkomainonnalle altistuneista tekee todennäköisemmin brändiin liittyviä online-hakuja tai ostoksia. Vaikutus on erityisen vahva juuri ennen myymälän sisäänkäyntiä – kuluttajat vierailevat liikkeessä 46 % todennäköisemmin ja tekevät ostoksia 28 % todennäköisemmin nähtyään ulkomainontaa (Lähde: Posterscope, JCDecaux UK & Lumen, WARC, 2022).
Laaja myymäläpeitto ja tehokas vaikuttaminen
JCDecaux’n Retail-tuotteet kattavat 95 % K-Citymarket-myymälöistä, mikä tarjoaa brändeille täydellisen mahdollisuuden vaikuttaa kuluttajiin juuri ennen ostotapahtumaa. Vaikuttaminen on tehokasta, esimerkiksi lähes puolet vuonna 2023 tehdyn Nepan Ostopolku-tutkimuksen vastaajista muistaa kohdanneensa mainoksen juuri ennen myymälään saapumista.
Tuo brändisi kuluttajan ostopolulle JCDecaux’n avulla ja varmista mainonnan vaikuttavuus sekä riittävä peitto ja toisto.
Lue lisää JCDecaux'n retail-mediaympäristöstä