Siirry suoraan sisältöön

"This Way to Fame" kampanja ohjaa kohti osallistavaa ulkomainontaa

"This Way to Fame" kampanja ohjaa kohti osallistavaa ulkomainontaa

JCDecaux on voittanut Grafian Vuoden Huiput 2024 gaalassa Kultahuipun Ulkomainonta-kategoriassa kampanjallaan This way to fame! Konseptia on rakennettu noin vuoden verran ja kampanjoissa on ollut tavoitteena tuoda esiin oivaltavan ja yksinkertaisen ulkomainonnan vaikuttavuutta. Tällä viikolla JCDecaux tuo jälleen katukuvaan "This Way to Fame" -kampanjan, joka jatkuu uudella kampanjamateriaalilla. Osallistavalla ulkomainoskampanjalla halutaan tuoda esiin erilaisia mahdollisuuksia rakentaa brändiä laajasti ja vaikuttavasti.

JCDecaux’n vahva asema ulkomainonnassa klassisen (OOH) ja digitaalisen ulkomainonnan (DOOH) saralla, mahdollistaakin brändeille ja tuotteille tehokkaan kanavan tavoittaa tehokkaasti kaupunkilaiset heidän arkipäiväisessä ympäristössään.

This way to fame -kampanjassa hyödynnetään OOH:n ja DOOH:n synergistä voimaa, jotka yhdessä tarjoavat laajaa, vaikuttavaa ja tehokasta näkyvyyttä. Kampanja tuodaan esiin innovatiivisella tavalla, joka osallistaa kaupunkilaisia ja herättää huomiota niin digipinnoilla kuin perinteisillä julisteilla. Näissä visuaalisissa elementeissä esiintyy osoittavia sormia ja käsiä, jotka kutsuvat kuluttajia poseeraamaan ja ottamaan kuvia julisteiden tai digitaalisten pintojen vieressä. Tämä interaktiivinen lähestymistapa ei ainoastaan luo muistettavia brändikokemuksia, vaan myös kannustaa kuluttajia vuorovaikutukseen ja jakamaan kokemuksensa, mikä taas lisää brändin näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa.

JCDecaux'n oma henkilökunta on jo testannut kampanjan, ja vastaanotto oli innostunut. Henkilöstön kokemus vahvistaa, kuinka tehokas ja mukaansatempaava kampanja on, ja kuinka OOH ja DOOH yhdessä täydentävät toisiaan tarjoten ainutlaatuisia mahdollisuuksia saavuttaa kuluttajat kaupungissa ja rakentaa brändiä.

JCDecaux tarjoaa brändeille kanavan, jossa OOH ja DOOH sulautuvat yhteen, luoden kampanjoita, jotka jäävät ihmisten mieliin ja tuottavat tuloksia, joilla on merkitystä. "This Way to Fame" on esimerkki siitä, miten JCDecaux’n tuotteilla voidaan rakentaa brändiä vahvasti ja vaikuttavasti.

Lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä