Siirry suoraan sisältöön

Olemme uusineet digitaalisen ulkomainonnan tuotteistuksemme ja pyrimme tällä helpottamaan ostamista.

Digitaalinen tuoteportfoliomme uudistuu. Haluamme tarjota asiakkaille entistä parempia ratkaisuja, parempaa vaikuttavuutta ja tehokkaampaa peittoa. Uusi tuotteistus helpottaa ostamista, sillä olemme paketoineet digitaaliset näytöt valmiiksi tuotteiksi.

  • Uudet tuotteet ovat houkuttelevia, helppoja ostaa ja niillä vastataan markkinalta saatuun palautteeseen
  • Hinnoittelu on kilpailukykyinen ja tuotteiden päivänosakohdennuksilla sekä SOTilla hinta voidaan optimoida siten, että jokaiselle budjetille löytyy ratkaisu
  • Kaikki tuotepaketit ovat yhteneväisiä tavoittavuuden ja nimeämisen osalta
  • Tuotteistuksessa panostettu dataohjattuihin kohdennuspaketteihin
  • Impressiopäivitykset tehdään jatkossa kvartaaleittain, joten data pysyy ajan tasalla
  • Digituotteiden tuotetiedot löytyvät jatkossa entistä helpommin ja selkeämmin nettisivuilta

Uudet kilpailukykyiset tuotteistukset

Uudessa tuoteportfoliossa digitaaliset tuotteet on jaettu 5 kategoriaan: Transport, Digi Finland, Digi Local, Kohderyhmätuotteet sekä Digi Exclusive.

Transport on uniikki ympäristö, jossa saat kohderyhmän jakamattoman huomion. Monet kuluttamista koskevat päätökset tehdään matkustaessa. Joukkoliikenteessä 90% kiinnittää huomiota mainontaan (lähde: Metro /Train stories2, survey by JCDecaux Transport on Attest, June 2023, 14 countries, 5 227 respondents.)

Katso Transport -tuotteet

 

Digi Finland Downtown -tuotteella tavoitetaan kaupunkilaiset 16 kaupungissa ylivoimaisesti parhailla paikoilla ympäri Suomen. Näkyvyyden voi kohdentaa myös rajatummalle alueelle Helsinkiin, Turkuun Tampereelle sekä Helsingin metropolialueelle (Digi Metropolitan 3) ja kasvukolmion suurien kaupunkien parhaille paikoille (Digi City 5). Digi City 5 kattaa Suomen TOP5 suurinta kaupunkia, Helsinki ja pääkaupunkiseutu, Tampere ja Turku. Tällöin viestin vaikutusalueella asuu 47 % suomalaisista. Näkyvyyden voi valita kohdistumaan myös vain yhteen suurista kaupungeista: Helsinki lähialueineen muodostaa vilkkaan 1,6 miljoonan asukkaan metropolin, jossa JCDecaux’n mainospintojen tavoittavuus Helsingin työssäkäyntialueella on noin 90%. Tampereen seutu puolestaan kasvaa ja kehittyy ennätysvauhdilla ja Tampereen seudulla asuu jo noin 450 000 asukasta. Tampereen keskustan eläväinen ja elinvoimainen keskusta perustuu asukkaisiin, työpaikkoihin sekä ihmisvirtoihin, joilla on monia syitä tulla keskustaan, viihtyä ja viipyä. Turku ja sen ympäryskunnat taas on yksi Suomen eniten kasvavista ja vetovoimaisimmista alueista. Turkulaisia on enemmän kuin koskaan aiemmin ja 200 000 asukkaan rajapyykki rikkoutui elokuussa 2023.

Katso Digi Finland -tuotteet

Katso Digi Helsinki -tuotteet

Katso Digi Tampere -tuotteet

Katso Digi Turku -tuotteet

 

Digi Local -tuoteperhe tarjoaa ylivertaisen mahdollisuuden tavoittaa kaupunkilaiset suurimpien kaupunkien ytimessä, parhailla paikoilla ympäri Suomen. Paikallisesti kohdennetulla ulkomainonnalla pääset lähelle kaupunkilaista yleisöä ja aktivoit tehokkaasti olemalla näkyvästi osa kaupunkilaisten arkea. Local -tuotteet löytyvät suurten kaupunkien ykköspaikoilta: Espoo, Hämeenlinna, Joensuu, Jyväskylä, Kuopio, Lahti ja Kauppakeskus Trio, Lappeenranta ja Kauppakeskus Iso Kristiina, Mikkeli, Oulu, Pori ja Kauppakeskus IsoKarhu, Rovaniemi, Vaasa, Vantaa ja Kauppakeskus Myyrmanni.

Katso Digi Local -tuotteet

 

Digi Exclusive -tuotteilla pääset JCDecaux’n parhaille ja halutuimmille paikoille. Nämä tuotteet ovat mainostajille eturivin paikat Suomen vilkkaimmilla sijainneilla. Digi Exclusive -tuotteet ovat ostettavissa yksittäisinä sijainteina. Nämä tuotteet ovat brändisi arvoisia paraatipaikkoja, sillä parhaat muistetaan ulkoa.

Katso Digi Exclusive -tuotteet

 

Digi Kohderyhmä -tuotteet mahdollistavat viestisi kohdentamisen lokaation mukaan tai kohderyhmäperusteisesti. Näillä älykkäillä datapohjaisilla ratkaisuilla varmistat näkyvyytesi juuri siellä, missä kohderyhmäsi liikkuu. Uutuustuotteet Digi Helsinki Area Shopping ja Digi Tampere Shopping aktivoivat yleisösi shoppailemaan. Tavoitat kuluttajat matkalla ostoksille ja lähellä ostopaikkaa. Digi FMCG -tuotteella saat kiinni päivittäistavaraostoista päättävät ostopaikoilla ja ostomatkalla. Näissä sijainneissa korostuvat etenkin lapsiperheet. Vaikeasti tavoitettavat nuoret tavoitetaan ulkona Digi Youth 15-24 -tuotteella valtakunnallisesti sijainneissa, joissa nuoret liikkuvat korostuneesti. Katso kaikki kohderyhmätuotteet linkistä!

Digi Kohderyhmä -tuotteet

 

Haluatko tietää lisää uudesta tuotteistuksesta? Ota yhteyttä

 

Lue lisää aiheeseen liittyvää sisältöä